Home
Home
Menu
Lepelaarsplassen

Overname BSG Contact door Soleo Contact Centers

Soleo Contact Centers (Soleo) kondigt vandaag de overname van BSG Contact (BSG) aan. Begin maart vierde Soleo met haar medewerkers het 10-jarig jubileum, waar oprichter en directeur Alco Bosch zijn ambitie om een full service Customer Contact Center te worden, toelichtte.
Om invulling te geven aan deze ambitie zijn onlangs Jac Vermeer en Arjan Toor toegetreden tot de directie van Soleo.

‘We zijn erg trots op deze overname en de mogelijkheden die het met zich meebrengt. Een mooie start voor Soleo als groep ’, aldus Alco Bosch, directeur Soleo.

Jac Vermeer licht toe; ‘Dit is de eerste stap in onze groeistrategie. Met BSG bereiken we dekking in de Benelux. Hierna verwachten we ons portfolio verder uit te breiden, hierover later meer. We zijn blij dat we met het landenmanagement en de medewerkers van BSG verder kunnen werken aan bredere en betrouwbare dienstverlening voor al onze klanten’.

Over Soleo Contact Centers:
Soleo gevestigd in Deventer met 150 seats, verzorgt 24/7 telefonie, email, chat, webcare, backoffice en interim activiteiten voor haar opdrachtgevers. De activiteiten zijn onderdeel van de vier waarde programma’s die Soleo voert: Service Management, Loyaliteit, Sales & Marketing en Debiteurenbeheer. Alles met het doel om haar relaties zo goed en zorgvuldig mogelijk te ondersteunen in hun strategie en doelstellingen met betrekking tot het realiseren van excellente klantenservice, succesvolle directe verkopen en hoge klanttevredenheidscores. Voor meer informatie, zie www.soleo.nl

Over de BSG
Contact: BSG, opgericht in 1964, is actief op het gebied van telemarketing, direct marketing en lead generatie. Met circa 600 seats en medewerkers in Nederland, België en Curaçao is BSG een gerenommeerde specialist op het gebied van commercieel in- en outbound klantcontact. Zie verder www.bsgcontact.com

Terug naar overzicht

Delen: